Mine kajakker - Tahe Reval Midi






Tahe's Reval Midi blev min femte kajak! Det er en klassisk engelsk havkajak d.v.s. den har medium spring og lidt knækspant. Fin til tur- og motionsroning, men ingen ”racer”. 520 cm lang, 54 cm bred, Smart Track rorsystem og justerbar finne. Vægt ca. 23 kilo. Produceres af Tahe Marine i Estland. 

Midi'en og jeg blev aldrig glade for hinanden. Jeg syntes den var ”tung” at håndtere, både til lands og til vands, så i juli 2012 skiltes vores veje…. 

Mine kajakker
          1. og 2. TIKI New Line
          3. Coastrunner
          4. Tahe Wind 505
          5. Tahe Reval Midi
          6. Seabird North Sea
          7.
Zegul 520 HV


Bonus info. På nettet kan man læse at Tahe Marine købte formene til Reval Midi'en af North Shore i UK. Efter nogle ændringer i konstruktionen, blev kajakken blev lanceret som Tahe Reval Midi. Producerer i en glasfiber og en PE version. 

Andre læste også

Overnat i en tønde

Flydende havskilte søsat i Lynæs

10 nye kajakker